OÜ Meeldetuletuskeskus loodi Julianus Inkasso poolt 2011. aastal, eesmärgiga vabastada ettevõtete, asutuste ja ühistute raamatupidajad ebameeldivast ülesandest võlglastele meeldetuletusi teha.

Julianuses nähti, et mida vähem on möödas arve maksetähtajast, seda lihtsam ja valutum on võlanõudmisprotsess. Samas on kahenädalase hilinemise tõttu inkassomenetluse alustamine ilmselge ülepingutamine, mis võib kahjustada kliendisuhet. OÜ Meeldetuletuskeskus tegeleb võlgadega enne, kui need probleemseks muutuvad. Nii laekub raha kiiremini ja säilivad head kliendisuhted.

Tänaseks on Meeldetuletuskeskusest saanud nn. outbound callcenter, mis viib läbi ka kliendiküsitlusi ja osutab telemarketingi teenust.

Meeldetuletuskeskuses töötavad väljaõppinud meeldetuletajad. Teenuse tõrgeteta ja korrektseks osutamiseks kasutatakse spetsiaalset tarkvara. Kasutades ära klientide, võlglaste ja küsitletavate tagasisidet, arendatakse tarkvara pidevalt. OÜ Meeldetuletuskeskus eesmärgiks on välja arendada ja pakkuda oma klientidele korrektseimat ning mugavaimat võlahaldust, aga ka mugavaid ja kuluefektiivseid telemarketingiteenuseid.